maandag 29 maart 2010

Welcome to Bhakti Kutir

De sfeer zit er inmiddels goed in! Na een heerlijke dag op de scooter langs de grootste zuidelijke badplaatsen (Agonda, Betul, Varca & Benaulim) met als eindbestemming Margao heb ik de beste tour ooit achter de rug. De heenweg over van die kleine gezellige weggetjes (je kent ze wel) en de terugweg lekker doorknallen op de snelweg. Los van de hitte kreeg ik op de heenweg ook een moment het zweet onder de neus van mijn teller. Dat de brandstof bijna op was! Zat ik daar in de middle of fucking nowhere! Gelukkig bij een hutje van een oudere man 2 flessen petrol kunnen kopen haha! En dat spul mocht smaken ook, met een gerust hart en een volle tank door kunnen cruisen. Momenteel even geen zin & tijd (met name zin) om in alle details te treden want ik kan niet wachten om weer op de scooter te springen. Straks met vol enthousiasme richting Panaji, ik hoop dat ik het haal! Maar de echte reden van dit bericht? Ik heb net m'n rondleiding gefixed! Van mij, voor jullie! Zomaar! En het is allemaal écht zo mooi ja, misschien nog wel mooier haha! En nu ga ik eindelijk m'n dagelijkse lassi doen (Google 'em! Is echt G-O-E-D!)

Mioshay!

6 opmerkingen:

  1. Hadijono,
    Dit geeft een goed beeld van de "camping", fantastisch. Het lijkt wel een beetje op overnachten in Burgers Bush geloof ik ;-)
    Ook mooi dat het goed gaat met de donaties en leuk om te zien dat er ook kleine bedragen worden gegeven: alles is immers meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha Burgers Bush, daar dacht ik meteen aan. Mooie rondleiding, geeft een goed beeld. Weten we ook weer waar jij deze twee weekjes vertoefd, je hebt weer een prachtig plekje uitgekozen! Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer een masterlijke plek uitgezocht!!! Die fluitende vogels ook, prachtig! En je eigen hemelse bedje, ziet er echt heerlijk tropisch uit. Heeeeel veel plezier op je scootertje, je zult ongetwijfeld nog meer prachtige plekken gaan zien de komende dagen ;)

    Schatje!

    Kus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jonne,
    thanks voor de tour door je prachtige hutjespark, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als je thuis bent gaan we van het tuinhuis ook zo'n hutje maken!
    prachtig park en omgeving.
    voorzichtig op je scooter.
    fijn he,dat de donaties lekker doorgaan.
    geniet van je tropische,romantische plekje.
    kus,kus,moesie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeej Kerel! Hartelijk dank voor de felicitaties. Vanuit het buitenland is het toch altijd weer extra speciaal. Hahaha lach me KAPOT om die harses van je…...vooral blijven doen!! Ziet er goed uit man, ik blijf je volgen. X

    BeantwoordenVerwijderen