zaterdag 20 maart 2010

Johnny: India Experience

Nou, daar is ie dan hoor; mijn roep om wat extra hulp!

Om Kumari en het weeshuis (WIDE Children's Home) te steunen vraag ik aan iedereen om eens te checken of je een paar extra centen over hebt die ze hier heel erg goed kunnen gebruiken. Voor deze monster actie heb ik mijn eigen naam, hand, tijd & non-stop actieve brein in de strijd gegooid om als een wervelstorm binnen te klappen in de vorm van een t-shirt. Een t-shirt? Njahhhh... een soort van. Het is natuurlijk kunst op textiel. Dat je het toevallig kan dragen is een leuke extra additie. Het is in ieder geval uniek en dat is belangrijk toch? Jaaa man, een echte Seijdel! Wie wil dat niet? Maar even zere neus... Het t-shirt is het resultaat van mijn India ervaringen tot nu toe, een paar geinige highlights. Een aap, koe, banaan, hagedis, tempel & veel muggen. Inmiddels al wel redelijk bekend natuurlijk. In eerste instantie was het de bedoeling het door 1 van de kinderen te laten inkleuren maar dat heeft Kumari op het laatst tegengehouden, ze vond het zonde om dit mooie shirt te laten verpesten haha! Eventuele volgende shirts krijgen op de borst een zelf getekend ontwerp van de kinderen (die ik zal overtrekken). Maar anyway. Dit mooie, groene shirt op onderstaande foto's is het gezicht van mijn sponsoractie; Johnny: India Experience. En deze mascotte kan jij in huis halen! Door te bieden! Het startbedrag is 75 eur en daar blijft het hopelijk niet op steken. Dat kan gewoon niet. De reden van dit shirt is natuurlijk om zoveel mogelijk geld binnen te halen dus donaties los van dit shirt zijn ook meer dan welkom of daar gaat het eigenlijk zelfs nog het meest om.

Voor een iets duidelijker beeld waar het geld hard voor gebruikt kan worden hier een overzicht van een aantal vaste lasten;

• Eten voor alle kinderen p/m Rs 26,640 (Eur 433,-)
• Eten voor 1 kind p/m Rs 888 (Eur 14,43)
• Eten voor 1 kind per dag Rs 29,60 (Eur 0,48)
• Reizen naar school per rickshaw voor alle kinderen p/m Rs 5400 (Eur 87,78)
• Schoolboeken voor 1 kind per jaar Rs 180 (Eur 2,92)
• Kleren inclusief schoenen voor 1 kind per jaar Rs 770 (Eur 12,51)
• Zeep, olie, shampoo, tandpasta voor alle kinderen p/m Rs 3030 (Eur 49,25)

Om maar een beetje een indruk te kunnen geven...

Ik zal dit blogbericht blijven updaten met donaties die zijn binnengekomen. Wil je niet dat je naam + bedrag erbij komt te staan stuur me dan in een mail dat je liever anoniem blijft.

Een donatie doen?

Mij een mailtje doen op jonneseijdel (apenstaartje) gmail.com met als onderwerp titel: Donatie Kumari en in de mail zelf het bedrag. 

Bieden op het Johnny: India Experience T-Shirt?

Mij een mailtje doen op jonneseijdel (apenstaartje) gmail.com met als onderwerp titel: IK WIL DAT SHIRT! en in de mail zelf het bedrag (in de gaten houden wat de laatste bieding is).


Johnny: India Experience T-Shirt
Startprijs € 75,-

Donaties
Xing: € 87,60 (schoolboeken voor alle kinderen voor 1 jaar) 
Alvin Groen: € 49,25 (zeep, olie, shampoo, tandpasta voor alle kinderen)
Henk & Jacqueline: € 87,78 (reis naar school voor alle kinderen)
Jacqueline klas inzameling: € 30,-
Joachim & Priscilla: € 20,-
Annie Schonewille: € 2,92 (schoolboeken voor 1 kind)
Nicky van Puffelen: € 4,80 (eten voor 10 kinderen)
Kees Kranenborg: € 2,92 (schoolboeken voor 1 kind)
Pascal Rijniersen: € 12,51 (kleren + schoenen voor 1 kind)
Priscilla van Noord: € 0,48 (eten voor een kind)
Theo Woudenberg: € 2,40 (eten voor 5 kinderen)
Anno Niem: € 2,92 (schoolboeken voor 1 kind)
Henk & Bea Stuut: € 87,60 (schoolboeken voor alle kinderen voor 1 jaar)

Malou Seijdel: € 14,43 (eten voor 1 kind)






5 opmerkingen:

  1. Oy,

    Zal a/h einde v/d maand even kijken wat ik overhoud, want het lijkt me enig om een handje te helpen. Ik ben weer terug in NLD, maar zou zo weer terug willen.

    Je T-shirt is best dope hoor! En man wat is jouw haar lang; het is nog langer dan dan van mij :|!

    kus,
    Marge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maartje! Zou tof zijn man ook al is het maar 48 cent. Kan een kind toch een dag voor eten!

    Ennuh... dat haar blijft wel groeien ja haha! Ben benieuwd wanneer ik 't kan vlechten tot aan m'n billen. Aight!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi!
    Natuurlijk ga ik het weeshuis steunen.
    goede actie,jonne!
    geweldig kunstig t-shirt.
    tot zo op skype.
    xxx,moesie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooowwwww!!!! Een echte kledingontwerper!
    Kunnen we ook bieden op die leuke jongen die dat T-shirt aanheeft? Haha!!!

    Nee hoor, dat doen we lekker niet, ik hoef daar in ieder geval geen centjes voor te geven ;). Ik begreep van je dat Kumari het ABSOLUUT niet wil als ik wat centjes geef, dus dat komt ter plekke wel goed. De knutselspullen, snoepjes en ballonnen zijn al in aantocht!!!

    Geniet nog ff van de kids voordat je met je kont in Goa zit!

    Kus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi T-shirt man, gaaf! Vind de kleur ook mooi. Ik ga je een donatie sturen (over 9 dagen, als de nieuwe maand is begonnen, haha).

    Doei kunstenaar! =) Liefss, xx

    BeantwoordenVerwijderen