dinsdag 23 maart 2010

WIDE Children's Home

Voor dit bericht zijn eigenlijk niet veel woorden nodig, de bewegende beelden in het bijgevoegde filmpje spreken hopelijk voor zich. Neem er wel even de tijd voor en probeer 'em te kijken met een hoofdtelefoon. Ben erg benieuwd naar de reacties! Laat het me weten! De kwaliteit is trouwens niet echt top maar vanwege afschuwelijk traag internet in zelfs het internetcafé is de compressie een tandje strenger dan gewoonlijk.

Het kan zijn dat ik iets later zal reageren dan normaal want ik sta op het punt te vertrekken. Althans. M'n tas moet nog even snel gepakt worden en morgenochtend rond de klok van 06:00 (uiteraard lokale tijd) zal ik Tiru per bus verlaten richting Bangalore. Vanaf daar met het vliegtuig naar Goa om hopelijk 2 weken lang lekker tot mezelf te komen.

Enjoy the movie ennuh... check nog even dit bericht mocht je met een naar gevoel blijven zitten bij het einde van het filmpje!

Vannakam!

2 opmerkingen:

  1. Zoals ik ook al in m'n persoonlijke berichtje naar je stuurde: ik vind je filmpje prachtig en indrukwekkend..! Heel veel plezier op reis, naar het mooie sprookjesachtige hutje. Ik was graag met je mee gegaan. Geniet er van, even lekker uitrusten en tot jezelf komen!! =)
    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend!
    een traantje weggepinkt.
    kus,kus,moesie.

    BeantwoordenVerwijderen