zaterdag 13 maart 2010

Daar zijn we weer!

Jahaaa!!! Ik ben terug! In mijn geliefde Tiruvannamalai. Waar alles wonderbaarlijk genoeg weer tot rust komt en ik die rust ook écht even nodig heb. Damn. Met een verse terugreis van 17 uur achter de kiezen heb ik momenteel alleen nog maar zin om voor me uit te staren. En misschien een beetje voetballen ofzo maar goed. Even m'n gedachten op 0. Nu dus ook niet mijn super-uitgebreide-wat-heb-ik-allemaal-meegemaakt verhaal want moet voor elke toets op m'n toestenbord kracht uitoefenen. Ik wil niet meer. Ik wil niet meeeheeeeerrr... Maar om jullie toch niet helemaal in de steek te laten alvast een kleine teaser. Een filmpje. Geeft verre van een totaal beeld maar daarom is het dus ook een teaser. Even lekker gek maken. En ik kan je zeggen; in het echt was het nog mooier! Véél mooier! Mooie plaatjes zijn 1 ding maar jonge, jonge, jonge wat maak je een dingen mee als j............. to be continued.

13 opmerkingen:

  1. hoi lieverd!
    welkom terug in tiruvannamalai!
    lekker uitrusten. je hebt weer erg veel nieuwe dingen gezien. prachtig filmpje!
    dikke zoen, moesie.
    hartelijke groeten aan de familie en kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jonne,

    nou, we hebben toch lekker geen medelijden met je....puh.
    Gaby heeft net de skype thuis opgesteld, dus (als het goed is) gaan we je morgen even zien!

    Njoy

    Hester en René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel cool filmpje en als dit nog maar een teaser is ben ik zeker benieuwd wat er allemaal nog komt!
    Door jou ben ik toch wel aan 't twijfelen over de camera die ik ga kopen voor de US. Pocket cam of 7D :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hadijono,
    Als dit de teaser is, dan belooft dat wat! Het lijkt wel een sprookje: Olifantje wassen, slangetje bezweren, buffelen in 't water en ga maar door. Prachtig!
    Ondertussen toch maar weer veilig terug op de basis om op adem te komen, uh... verder te werken aan 't kookboek. Kunnen we al een receptje voorproeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha thanks!

    Wat betreft film hou ik het hier bij. Foto's gaan 'em wel rulen. Vanzelfsprekend haha! Maruh... kookboek? Kookboek? Haha nee man, dat gaat lekker! Recepten stromen binnen en vanaf dinsdag de lay-out fixen! Xal dinsdag een recept doorsturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Jonne!!

    Even een berichtje van mij.. Hoor natuurlijk al enige verhalen vanaf het Herbarenerf maar af en toe neem ik even een kijkje op je site. Wat een verhalennnnnn.. echt heel bizar in wat voor andere wereld jij zit he pfff.
    Ik ben eigenlijk enorm nieuwsgierig of je die wilde tijgers en olifanten hebt kunnen spotten!!
    De fotos die je maakt zijn ook te tof.. echt kunst gewoon!
    Heb ook gehoord dat je liefje al snel naar je toe komt..gezellig heuuur!!
    Ik wil je nog heel veel succes en plezier wensen.. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh sorry.. ik ben vergeten mijn naam eronder te zetten ;)
    Maar het berichtje hierboven was van Solange ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha dat dacht ik al! Super tof! Thanks!

    Ennuh... yep. Leeuwen, beren & een tijger gespot! Olifanten hadden zich helaas verstopt maar later wel 1 een aai over z'n bol mogen geven in de dierentuin! Haha! Echt geweldig om mee te maken allemaal, het is gewoon echt te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn je weer even gezien te hebben via Skype net! Je zag er goed, fit en vrolijk uit! Het nieuwe filmpje vind ik ge-wel-dig, schept een heel goed beeld van hoe je reis was!! Ben trots op je, wereldreiziger! Je doet t toch maar ff allemaal! =D

    Dikke knuffel van je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maartje Appeltaartje15 maart 2010 om 10:15

    Hey Jonne!

    Supertof al die verhalen, foto's en filmpjes. Jij vermaakt je wel merk ik. Ook ik ben inmiddels neergestreken in dit mooie land, zo'n 750km in noord-westelijke richting t.o.v waar jij zit. Begonnen in Dehli, waar onze oranje hockey mannen een bronzen plak in de wacht hebben weten te slepen. Superspannende wedstrijd en goed voor inspiratie voor waar ik me nu mee bezig houd: hockey, hockey, hockey. Ben me helemaal rot aan het rennen, springen, vliegen in de brandende zon en temperaturen van minstens 30Celsius. (pfff, en ik maar denken dat ik niet veel bruiner kon worden; ik ben verdomme verbrand!) Je kent het wel ;)

    We hebben hier 73 kids van 7 tot een jaar of 13 die het helemaal geweldig vinden. Iets te geweldig soms, want de ballen vliegen me om de oren en ik zit onder de blauwe plekken v/h stoeien. Om over de spierpijn op plekken waar je dacht dat er geen spieren zaten maar niet te spreken. Maar ik zou op dit moment echt niks anders willen doen.
    Morgen staat er een minitripje met de crew naar Anshi National park gepland; een paar honderd vierkante kilometer natuur, grote katten en olifantjes spotten. Vervolgens is het door naar Goa voor de laatste paar dagen en daarna weer naar huis. Stiekem ben ik dus een beetje jaloers dat jij hier gewoon 3 maanden zit. Maak er dus wat van! Zo te lezen en te zien gaat dat wel lukken. Zou het leuk gevonden hebben om even gemeet te hebben, maar ben dus nogal druk. However, als je toevallig deze kant uit mocht komen, let me know! Anders zie ik je wel weer terug in NLD.

    Enjoy & take care!

    Beso,
    Marge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yo Maartje!

    Wat een verhaal man, holy shit! Goed te horen dat het maar 30 graden is in Goa, lekker cool man haha! Waarschijnlijk loop ik je net mis, ben van plan de 22ste die kant op te komen. Balen!

    Klinkt verder allemaal fantastisch man, ben benieuwd naar je foto's en verhalen! Gelijk maar ff connecten terug als we terug zijn in NL. Je weet! Bakkie koffie enzo... lekker joh.

    Spreek je snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, gast, dope shit!
    Ik herken de vibe! Ben zelf net terug uit Jakarta en wat voor vage metropool is dat!

    Je films zijn dope man, moet ik ook maar wat meer gaan doen maar alles gaat zooó ontzentend traag en ik moet zooó ontzentend veel gaan doen.
    Maar ik rock'em, succes broeder, check je snel!
    PS: Jij child wel weer lekker ca$hmir style man....nouja dan moet ik het maar doen met een Blackberry....BRAP!

    BeantwoordenVerwijderen