dinsdag 16 februari 2010

Holy Cow!

Wat een gekte hier! Maar verbazingwekkend chill. Werden de emoties op Schiphol al een stuk internationaler (Spaans benauwd) zijn ze nu redelijk geacclimatiseerd. Temperatuur (+/- 30C) is best wel lekker en de omgeving is iets buiten het centrum overwhelming. Maar goed, dat ik me op m'n gemak voel heb ik vooral aan Senthil te danken. Die stond mij op Chennai airport met een gruwelijk grote grijns op te wachten. Tientallen borden met namen die voorbij kwamen behalve bij Senthil, z'n hoofd sprak boekdelen. Nu in een internetcafe na een lange dag reizen door de stad, VEEL gezien waaronder tempels hier, tempels daar, tempels op het strand, tempels met apen... veel tempels. En een crocodile farm! Jaahaa!! Reptielen! Alles open bloot, heerlijk. Natuurlijk al moeilijk veel feauteaux geschoten maar nog geen mogelijkheid er iets mee te doen. Komt dus later. Ooh ja! Op het strand ook al een hagedis in het wild gezien. Schoot er als een malle vandoor dus geen flauw idee welk soort. Zal wel.

Oke, beetje veel impulsieve binnenschiet dingen tegelijk dus even wat structuur over het geheel heen gieten.

Maandag in de nacht (04:45) van huis (Waddinxveen) weggegaan naar Schiphol. Halverwege de rit in de auto toch nog even snel ontdekken dat ik mijn geliefde Ray-Ban thuis had laten liggen maar na een ferme por + meesterlijk idee van Farla besloten dan later op Schiphol en nieuwe te kopen. En dan Schiphol it is... nog een bakkie gedaan met die ouwe, moesie, Loupie & GF. Heerlijk moment tot aan de douane. Dat viel even vies tegen dat afscheid nemen. Gelukkig na deze separatie wel een perfecte vlucht gehad tot aan bestemming. Amsterdam - Londen is een lachertje, dat stelt 3 keer niks voor. Londen - Chennai is iets pittiger maar was alsnog erg goed te doen. 9,5 uur vliegen als ik het me nog goed kan herinneren [ben een beetje hersendood op het moment]. 2 filmpjes gekeken, 'this is it' & 'surrogates'. Verder helaas niet toegekomen aan mijn tas vol boeken hahaha! Wie had dat gedacht. Anyway eenmaal in Chennai kon ik mijn backpack direct van de lopen band afpikken, en doorlopen naar de exit. Te smooth voor woorden eigenlijk. Tussen al die naambordjes dus die grote grijns van Senthil die me stond op te wachten en met een door hem geregelde taxi naar het hotel gebracht. Spullen uitgeladen in kamer, pakje opengemaakt van moesie, tranen in de ogen & slapen. Na 4 uur de wekker en Senthil voor m'n deur om mij een rondleiding door de stad te geven. Die begon om 08:00 omdat het later op de dag echt fucking heet kan worden, wat het dus ook werd en waar we alsnog niet door werden opgehouden. Gewoon doorgegaan en zoveel mogelijk dingen in 1 dag gepropt. Samenvatting wat dat betreft later in een foto showtje.

Nu dus in een internet cafe en straks ff een happie eten en wat extra geld pinnen omdat ik vanaf vannacht een nog weer andere kant van India ga zien. Het boerendorpje; Tiruvannamalai. Bij het volgende bericht dus vanuit het huis van Kumari.

Tot snel!!!

6 opmerkingen:

  1. Wauwwwwwww, klinkt goed! Ben zo blij dat het goed met je gaat en dat je al zoveel leuke en mooie dingen gezien hebt!
    Liefs, je zussie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jonne,

    Wat een belevenissen nu al. Kun je nagaan wat er nog allemaal gaat komen. Genieten maar.

    gr Theus en Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schatjuh!

    Wowie, te gek allemaal. Kan me er door je leuke verhaal he-le-maal een voorstelling bij maken hoe jouw gezicht er vandaag uit heeft gezien: grote ogen, hoofd dat rondtolde op je romp en hier en daar wat pfff's en pfaaa's vanwege de hitte. Geniet er van en veel plezier met je aankomst bij Kumari en de kids.

    Dikke knuffel!
    Gabbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect! By the way: kun je niet voortdurend nieuwe berichten plaatsen, zodat we als het ware LIVE meereizen?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jonny Cash Money Boy....

    klinkt goed....
    Succes, geniet er van, voor je het weet is t om.....

    Doe voorzichtig....


    Check je later
    CoenBoy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks everyone! Nu even aan de slag met een nieuwe update en proberen wat foto's toe te voegen!

    BeantwoordenVerwijderen