maandag 25 januari 2010

A closer look

Realiseer me opeens dat ik het weeshuis (laat staan mijn bezigheden) nog niet eens heb voorgesteld. Wat slecht! Een simpele copy-paste van de website om mijn hersenen daar in ieder geval niet over te hoeven kraken:

WIDE staat voor Women's Initiative voor Ontwikkeling en Onderwijs. Het Kindertehuis is daar onderdeel van. Kumari en Xavier runnen een gezin, dat 30 kinderen heeft opgenomen en ze dreigen hun huurhuis uitgezet te worden. Zover willen wij het niet laten komen. Elk kind heeft liefde en aandacht nodig en dat is ook waar het WIDE Children's Home voor staat ....

"Because every child deserves a family"


Vanaf 15 februari t/m 17 mei gaat het weeshuis in Tiruvannamalai mijn thuis worden en ik kijk vreemd genoeg ontzettend uit naar de 'primitieve' levenstijl. Wassen met een emmertje water en slapen op een matje. Om maar 2 voorbeelden te noemen. Heerlijk! Persoonlijke ontwikkeling to the maxxx.

Om het weeshuis van Kumari een beetje te kunnen helpen op weg naar financiële onafhankelijkheid gooi ik mijn creativiteit in de strijd. Of in ieder geval de dingen waar ik van denk dat het misschien zou kunnen bijdragen wat ik de afgelopen jaren heb meegekregen. Iets dat me fantastisch lijkt om te doen en ontzettend trots op ben dat de academie maar vooral Devon me daar in steunt. Thanks and a lot of props to that! Braap!

En om er nog maar even op door te gaan; die creativiteit bestaat vooral uit héél véél fotografie, film en het ontwerp van postcards, flyers, posters een kalender etc. Maar de rode draad gaat een kookboek worden. JAAA!! Een Kook- / Promoboek! Lekker!

Om alvast iets mee te krijgen van de sfeer in het weeshuis en de omgeving hieronder een drietal filmpjes. Enjoy!





3 opmerkingen:

  1. Heb net alle filmpjes zitten bekijken. Indrukwekkend! Maar ook grappige stukjes. Zo lachte ik me dood bij het 1e filmpje, minuut 7.00 en het 3e filmpje 0.40. Dat voorste kindje wordt helemaal plat gedrukt, haha!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, moet je nagaan wat de reacties van die kids zijn als Jon daar met zijn golvende wit-gestreepte haartjes rondloopt?
    Kunnen we niet DAAR filmpjes van maken? :P
    Haha, ik lig nu al op de grond van het lachen!

    Have fun kleine gek!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen