woensdag 24 februari 2010

Opgeblazen Gevoel

Hè hè, kuch, proest, een diepe gaap en een slurp van m'n bakkie koffie. Ochtend. En bezig met het verwerken van de lol die we gisteren hadden van de ballonnen. Zie nu net vanuit mijn ooghoek dat het uploaden van het filmpje naar YouTube geslaagd is dus gelijk maar eens even proberen of ik die hier kan insluiten. In de tussentijd heb ik dat natuurlijk alweer geprobeerd (Ja wonderlijk hè, een verhaal die eigenlijk niet aan 1 stuk door is getypt) en tot de conclusie gekomen dat de kwaliteit (heel erg zacht uitgedrukt) best ruk is. Maar ja, daar moeten we het dan maar mee doen. High Definition uploaden gaat me net een stap te ver.

Het was in ieder geval feest! Alle kids druk aan het jumpen bij het zien van de eerste ballon en iedereen bolle wangen bij het opblazen. Dat was ook nog best wel een opgave zeg, tering. Zelfs bij mij steeg het een paar keer goed naar m'n kop toe. Tegen het advies van Kumari in de kinderen namelijk geholpen met opblazen. Haha! Maar het was de moeite dubbel en dwars waard, lachuh man. Daarna zelfs nog de voetbal erbij gepakt voor een nieuw partijtje dus mijn dag kon niet meer kapot. Wel tof trouwens dat we nog steeds met dezelfde teams spelen. "Sir! Same team, same team!!" Dus ook degene die niet bij mij in het team zitten! Nog veel meer te lullen maar nu eerst ff een beetje bijkomen, ben nog een beetje slaapdronken. Straks met Xavier weer naar het stuk land toe om naar het ploegen te kijken en morgen een soort van rijst (ja, geen rijst dus) poten. Yiehaa!! Keep you updated! Hugs & Kisses hahaha!













13 opmerkingen:

  1. En? Ken je ze ook allemaal al bij naam? En hoe spreken ze jouw naam eigenlijk uit? Met SIR ervoor?
    Ja en het filmpje werkt dus, prima! We beleven het nu nog dichterbij dus (eerst de tekst, toen de foto's en nu de bewegende beelden.
    die ouwe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede kwaliteit van 't filmpje! Prachtig! Wat een schatjes, ze hebben het er ECHT druk mee, haha.
    Allemaal moeten ze weer in beeld, en weer die vertrouwde gekke bekken.
    Vraag me inderdaad ook af of je ze allemaal bij naam kent? =)

    Liefsss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja grappig hè, is toch wel leuk zo'n filmpje. Ken ze helaas nog niet allemaal bij naam maar begint te komen, haal vooral nog veel namen door de war omdat ze zoveel op elkaar lijken. De namen dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een feest voor de kinderen en voor ons om naar te kijken!geweldig!!!!!
    geef ze allemaal een dikke knuffel van mij.
    doei,lieverd,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks moesie, zal ik doen! Ze spreken mij trouwens aan met Johnny of met Sir. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet alleen de kinderen by the way, maar iedereen noemt me Johnny. Zal wel komen omdat ik me op die manier voorstel... hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb nog een keer het filmpje gekeken, het is inderdaad de hele tijd sir sir sir sir sir sir, haha ze willen allemaal aandacht van je!

    Daarnaast heb JIJ in ieder geval geen aandacht-tekort van al die schatjes! =)

    De laatste foto van dat meisje is trouwens zooo lief, staat op mijn bureaublad haha. Hoe oud is ze, echt een kleintje!

    Fijne dag nog broertje, dikke knuffel!! Xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks!! Ga ff proberen die in high res naar je door te sturen! Is echt een lief meisje, Sveta (hopelijk goed gespeld). Was tot mijn verbazing al iets over de zes jaar! Had gedacht dat ze jonger was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ow, wat geweldig die bekkies!!! Jammer hè dat dat pompje van die balonnen het bij de eerste keer al begaf....was toch wel handig geweest! Haha! Dus morgen ècht de handen uit de mouwen: (soort van) rijst planten: dat wordt bikkelen! Ben zo benieuwd!

    Dikke kus xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De foto's zijn echt mooi!! haha en wat een charmeurtjes! ;) Geen aandacht tekort dus voor Sir Johnny! hehe
    Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé Sir Johnnie, wat leuk weer en wat een goede impressies zo.
    Njoy!

    Hester en René

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks! Vandaag achter op de motor naar 't land gereden om vorderingen te checken. En morgen dan waarschijnlijk echt knallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahahaha, wat een doerakjes. Je zult er geloof ik in ieder geval aan geen aandacht te kort komen! Volgens mij worden al die meisjes heimelijk verliefd op je hoe ze die camera in kijken ;) Dat komt helemaal goed volgens mij. ghehehe

    -x Dieudy

    BeantwoordenVerwijderen