dinsdag 19 januari 2010

Visum

Vandaag bij de ambassade alvast een voorproefje gehad van de Indiase cultuur. Heerlijk. Wat een accenten, chaos & gebrek aan structuur. Uiteraard wel erg democratisch, dat dan weer wel.

Na 10 minuten te hebben gewacht bij het verkeerde loket werd ik doorverwezen naar een andere ruimte. Een GROOT loket! Wow. Na een volgende, verse 10 minuten te hebben gewacht stond ik vooraan en was ik naarstig op zoek naar oogcontact met de mevrouw achter het veel te dikke glas. Ik heb het niet precies bijgehouden maar zeer zeker 3 minuten later was me dit gelukt. Ik had oogcontact en kreeg zelfs te horen dat dit loket dicht was. Oké. Opnieuw aansluiten.

3e poging. Wéér 10 minuten wachten. Eindresultaat; doorverwijzing naar een andere locatie.

Aight!

Morgen weer proberen, ze waren namelijk net gesloten op die andere locatie.

2 opmerkingen:

  1. Dat is waarschijnlijk nog op z'n snelst en meest efficient! Dan gaat het toch nog wel iets chiller in Indoland! Succes dude!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vrees het man, is wel even een andere houding die ik moet aannemen. Maar 't gaat wel chillen. Hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen