woensdag 9 juni 2010

Jaahaa...

En dan schiet het blog er toch gewoon even bij in als je weer terug bent. Zo gaat dat dan. Druk bezig geweest met het verwerken van foto's en verhalen vertellen op een iets andere manier dan hier. Direct op de man af zonder een soort van samenvattend verhaal te verkondigen. Een verhaal die vaak meer op de details in gaat maar ook weer niet. Een toch wel simpeler iets. Met veel herhalingen. Logisch. Maar goed, zo gaat dat dan.

Momenteel nog steeds druk bezig met het verwerken van foto's maar het einde komt in zicht. Van de duizenden foto's heb ik momenteel een selectie van maar liefst 1588 foto's overgehouden waar ik vanaf nu een wat strengere selectie van ga maken voor in 'het boek'. Het gaat iets anders worden dan dat ik vooraf voor ogen had maar daar kijk ik niet van op. Zo gaat het wel vaker. En natuurlijk nergens op inleveren hè, want gruwelijk dat gaat het worden. Jaaaaaaaaa, dat wordt wel wat. Maar om de iets te grote selectie toch nog een beetje flair te geven heb ik ze gesqueezed in een 2 minuut 42 durende clip. Om een sfeer neer te zetten, dus maak je niet druk dat je de helft mist. Want dat gaat gebeuren. Een sfeer. Totaalbeeld. Samenvatting. Whatever. Heel veel foto's achter elkaar. Plaatjes kijken kan straks in het boek, die eveneens in een digitale versie gaat verschijnen. Gun me dus nog even de tijd. Voor nu; enjoy!

Hollandsche Sjonnie

India in {stop} Motion from Jonne Seijdel on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten