woensdag 19 mei 2010

Thuis. In NL.

Na een fantastische hereniging te Amsterdam & een nacht van complete bewusteloosheid zit ik momenteel nog steeds in een soort van rush van prikkelingen van het oude vertrouwde, hetgene dat is achtergebleven en de vreemde vanzelfsprekendheid van dat. Vanaf Tiru naar NL heeft pak 'em beet zo'n 48 uur in beslag genomen vanwege het gedoe rondom IJsland. Vulkaan. As. Drama. Lang wachten, weinig slapen, verstoord ritme, veel chocola, houten reet van het zitten, kramp in de kaken van het lachen, 3 centimeter korter door het sjouwen van tassen en wat al niet meer... Maar we zijn er weer. Terug in Nederland. 3 maanden geleden vertrokken met kale bomen & terugkomen met volle. Raar! De monster import aan India accessoires ligt uitgestald op tafel en de slingers met foto's van de kinderen lachen me tegemoet. Fijn om er weer te zijn en onwerkelijk hoe normaal het is. De vergelijkingen vallen niet te trekken vanwege een te groot contrast. Ik heb hier een wereld en ik heb daar een wereld. Het 1 is niet beter dan het andere. Het is anders. En daar blijft het denk ik een beetje bij. Voor nu dan.

Binnen een aantal dagen zal ik proberen te beginnen aan 'mijn verhaal'. Ik mag dan wel terug zijn in dit koude kikkerlandje maar jullie zijn nog niet van me af. Het gaat gewoon door! Echt wel!

Keep walkin'

3 opmerkingen:

  1. Mooi man, een ervaring voor het leven! Zoals iemand anders ook al zei, ik ben benieuwd naar de 'footage' die je nog niet eerder heb laten zien .. en dan met name de enge beestjes haha!

    I.i.g. welkom thuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geschreven! Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks guys! Binnen een aantal dagen vers materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen